#1 Skrevet Juli 19, 2011 (endret) Hei ved bytte av litt øvre stag fremme . så jeg sprekker på luftbelgen da jeg hadde den ute. bør jeg bestille nye luftbelger med en gang eller kan jeg kjøre lenge på dette? noen som har erfaring med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2011 burde vel ha vært byttet den der. Selv om belgen er rimelig tykk så ser det ut for at det er et rimelig grovt kutt i den. Så ville byttet den desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2011 Er 2er på eu kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2011 Trur faktisk eg har 2 stk belger igjen etter eg hadde allroad. Vis du er inntressert og eg finner dei kan du kjøpe dei. Nye i eske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2011 Trur faktisk eg har 2 stk belger igjen etter eg hadde allroad. Vis du er inntressert og eg finner dei kan du kjøpe dei. Nye i eske. Fra moderator: Lar innlegget over her stå selv om det normalt skulle vært fjernet, siden dette kan være informativt for flere: Selv om mange ikke tenker over det så sier retningslinjene våre pkt 11: "Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette." Årsaken til dette er: - vi ønsker ikke hele forumet "spammet" av masse salgsfremstøt fra private eller firmaer - slike innlegg er helt uinteressante for andre om 1 eller 7 år når man søker etter tekniske tråder. Slike innlegg som over her skal derfor tas som PM til trådstarter eller så legger man ut en annonse under kjøp/salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2011 Du bør ikke kjøre lenge dersom det er fare for at det lekker luft. Pumpa kan ta skade av å jobbe for lenge av gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2011 Hei hei. Tok meg en liten ringerunde til forhandler som hadde skiftet denne belgen tidligere. fikk ny på garanti. Tusen takk til Arne Johnsen bil i Harstad for Sinnsykt bra service. nå er belgen skiftet å klar til nye "3" år. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...