Tør jeg kjøre mye med denne luftbelgen- se bilde.

Anbefalte innlegg

Hei ved bytte av litt øvre stag fremme . så jeg sprekker på luftbelgen da jeg hadde den ute. bør jeg bestille nye luftbelger med en gang eller kan jeg kjøre lenge på dette? noen som har erfaring med det?

luftbelg1.jpg

luftbelg2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde vel ha vært byttet den der. Selv om belgen er rimelig tykk så ser det ut for at det er et rimelig grovt kutt i den. Så ville byttet den desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 2er på eu kontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur faktisk eg har 2 stk belger igjen etter eg hadde allroad. Vis du er inntressert og eg finner dei kan du kjøpe dei. Nye i eske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur faktisk eg har 2 stk belger igjen etter eg hadde allroad. Vis du er inntressert og eg finner dei kan du kjøpe dei. Nye i eske.

Fra moderator:

Lar innlegget over her stå selv om det normalt skulle vært fjernet, siden dette kan være informativt for flere:

Selv om mange ikke tenker over det så sier retningslinjene våre pkt 11: "Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette."

Årsaken til dette er:

- vi ønsker ikke hele forumet "spammet" av masse salgsfremstøt fra private eller firmaer

- slike innlegg er helt uinteressante for andre om 1 eller 7 år når man søker etter tekniske tråder.

Slike innlegg som over her skal derfor tas som PM til trådstarter eller så legger man ut en annonse under kjøp/salg.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør ikke kjøre lenge dersom det er fare for at det lekker luft. Pumpa kan ta skade av å jobbe for lenge av gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei. Tok meg en liten ringerunde til forhandler som hadde skiftet denne belgen tidligere. fikk ny på garanti. Tusen takk til Arne Johnsen bil i Harstad for Sinnsykt bra service. nå er belgen skiftet å klar til nye "3" år. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.