Anbefalte innlegg

hei,

driv og skal montere sideskjørt på a4en min, las her på forumet at lista nede på døra var limt, men hos meg står det igjen fester ut på døra bakom lista.. Noen som har tips hva jeg kan gjøre? Vil ikke ha svart overgang mellom døra og sideskjørtene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet alså? Facelift modellen det er snakk om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerne festene til klipsene,og lakkere oppigjen.

eller sette på dører fra 95-96 vis det passer???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerne festene til klipsene,og lakkere oppigjen.

eller sette på dører fra 95-96 vis det passer???

Da beholder jeg heller listene.. Ser ut som det er gjort i rieger katalogen på enkelte av modellene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

holder på med det samme selv. lista som er nederst på døra fjerner du ved å skru ut 1 skrue frems på døra på innersiden. deretter er det bare å skyve \trekke lista bak langs døra. trekk den deretter ut. lista som er oppe på kanalene er limt på med dobbelsidig teip. jeg måtte iallefall fjerne de fordi det ikke var plass til skjørtet med den lista på. var enkelt å få av den iallefall. bare pøse på med glovarmt vann på hele lista. så går den enkelt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

holder på med det samme selv. lista som er nederst på døra fjerner du ved å skru ut 1 skrue frems på døra på innersiden. deretter er det bare å skyve \trekke lista bak langs døra. trekk den deretter ut. lista som er oppe på kanalene er limt på med dobbelsidig teip. jeg måtte iallefall fjerne de fordi det ikke var plass til skjørtet med den lista på. var enkelt å få av den iallefall. bare pøse på med glovarmt vann på hele lista. så går den enkelt av.

Virker ikke ut som det er på samme måten på min bilen.. Men kan nå prøve det.. Skal du ha de listene på igjen på dørene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Tror Det Blir Bra. Trenger Ikke Ta Av De Listene På Dørene, Men Listen Over Kanalen Kan Ikke Være På. Fjernet Den Lille Delen Bak Bakdøren Og Den Listdelen Som Er På Forskjermen. Forskjermlista Tas Av Ved å Skru Ut De 2 Skruene I Innerskjermen I Trekke Dra Den Fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanal\innstegslista Er Bare å Dra Hardt I. Jeg Startet På Midten Og Dro Utover Til Hver Side. Kan Hende Den Deler Seg Litt Ved De Kromma Listene Som Ligger I Midten. Da Kan Du Pøse På Med Litt Mer Varmt Vann Så Vil Det Løsne Lettere. Bare å Spørre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanal\innstegslista Er Bare å Dra Hardt I. Jeg Startet På Midten Og Dro Utover Til Hver Side. Kan Hende Den Deler Seg Litt Ved De Kromma Listene Som Ligger I Midten. Da Kan Du Pøse På Med Litt Mer Varmt Vann Så Vil Det Løsne Lettere. Bare å Spørre.

Takker for bra svar.. Fekk av det kanal\innstegslista, såg ikkje akkurat fint ut under der.. Jeg må ha av det på dørene, for lakkere det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Oki. Hørt At De Bruker En Sitrusvæske For å Få Fjernet Den Teipen\limet Som Er Der. Har Ikke Gjort Det Selv Enda Men Tror Det Kan Bli Litt Slit. Uansett Er Bra Sikker På At Den Lista På Døra Er Slik Som På Min. Har Du Sett Den Skruen På Innersiden Av Døren? Skru Ut Den å Dra Lista Bakover Til Den Stopper. Da Kan Du Prøve å Trekke Den Ut. Har Skiftet De På Min Bil. Er Det Samme Systemet På Bakdøra. Samt Fremfor Fremdøra. 2 Skruer I Innerskjermen Så Er Det Bare å Dra Denne Fremover For Så å Lirke Den Ut. Skulle Lagt Til Bilder Men De Er For Store Til å Legge Ved.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Oki. Hørt At De Bruker En Sitrusvæske For å Få Fjernet Den Teipen\limet Som Er Der. Har Ikke Gjort Det Selv Enda Men Tror Det Kan Bli Litt Slit. Uansett Er Bra Sikker På At Den Lista På Døra Er Slik Som På Min. Har Du Sett Den Skruen På Innersiden Av Døren? Skru Ut Den å Dra Lista Bakover Til Den Stopper. Da Kan Du Prøve å Trekke Den Ut. Har Skiftet De På Min Bil. Er Det Samme Systemet På Bakdøra. Samt Fremfor Fremdøra. 2 Skruer I Innerskjermen Så Er Det Bare å Dra Denne Fremover For Så å Lirke Den Ut. Skulle Lagt Til Bilder Men De Er For Store Til å Legge Ved.

Det stemmer det du sies her, jeg har fått det av nå.. Den ene listen må eg kjøpe ny ihvertfall, blei ødelagt :D Håper det blir bra til slutt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det. er noe dritt når man ikke vet hva som er bak det man prøver å få av : bh : he he. legg bilder av resultatet hvis du kan. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

teroson/terostat kraftlim er laget for å lime støtfangere lister etc, brukte det på golfen, det sitter veldig mye bedre enn sika... tror det er uten salt og sånn skadelige ting, det fås kjøpt på de fleste bilutstyrsjapper! du kan også bruke karosserikitt til å fuge skjøtene : sitat fra et annat forum. tror jeg skal prøve det istedenfor den sikaflexen jeg fikk med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det. er noe dritt når man ikke vet hva som er bak det man prøver å få av : bh : he he. legg bilder av resultatet hvis du kan. :D

Legger ut bilder når det er ferdig.. Er syk nå, går litt treigt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

teroson/terostat kraftlim er laget for å lime støtfangere lister etc, brukte det på golfen, det sitter veldig mye bedre enn sika... tror det er uten salt og sånn skadelige ting, det fås kjøpt på de fleste bilutstyrsjapper! du kan også bruke karosserikitt til å fuge skjøtene : sitat fra et annat forum. tror jeg skal prøve det istedenfor den sikaflexen jeg fikk med.

Har aldri hatt problemer med sikaflex jeg, så blir nok det jeg kommer til å bruke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.