#1 Skrevet Juli 20, 2011 Noen som vet om BBS RS finnes i replica utgave i 20" eller 19" ? Evnt. hvem som selger de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2011 RS, eller RSII som du har lagt ut bilde av? Førstnevnte finnes det drøssevis av kopier av, mens RSII har jeg aldri sett som replica - gudskjelov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2011 RS, eller RSII som du har lagt ut bilde av? Førstnevnte finnes det drøssevis av kopier av, mens RSII har jeg aldri sett som replica - gudskjelov. Mente de som jeg har lagt ut bilde av, RsII altså. Finner dem ikke på BBS sine hjemmesider heller. Muligens tatt ut av produksjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2011 Dette er nok felger som ikke er i produksjon lenger, ja. Forøvrig like sjeldent som rævskjegg av gull (i forhold til vanlige RS), så da må bare forberede deg på å lete og slå til på det første og beste settet - og kanskje forberede deg på å borre de om dersom riktig boltsirkel ikke er å oppdrive. Ligger noen sett her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2011 Eg ville sett ofte innom vwvortex forumet, kommer der av og til Link til eit sett på vwvortex, over eit år siden han har lagt dem ut, men ingen har kjøpt dem. Ikkje den konkave modellen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2011 Wheel-Whores er jo også et sted å sjekke, samt alle de tusen forskjellige "stancesidene" som finnes:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2011 Jeg får slike i posten når som helst. Weee! 18x10 og 8.5 On topic. Skal finnes replca av disse. Så det forrige dagen da jeg søkte litt. Men det er en elendig replica, heldigvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2011 Jeg får slike i posten når som helst. Weee! 18x10 og 8.5On topic. Skal finnes replca av disse. Så det forrige dagen da jeg søkte litt. Men det er en elendig replica, heldigvis. Har du link til replicaen? Hvilke dimensjoner leveres orignalen og replicaen i`? Og hvor kjøpte du dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2011 Skal lete litt siden etter linken. Husker ikke hvor nå. Jeg fikk mine på ebay.de. Satt å søkte og kom over et kupp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2011 Har du link til replicaen?Hvilke dimensjoner leveres orignalen og replicaen i`? Og hvor kjøpte du dine? Her Ellers ser det ut til at jeg kanskje tok feil, ref. hva jeg fant her. Ta kontakt med de og hør om de faktisk kan skaffe felgene og få pris på ekte før du kjøper noen kopier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2011 De skriver 3pc, men er jo 2pc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2011 Det så jeg ikke en gang, men du har jo helt rett i at det er todelte:p Kanskje ikke så seriøst som de selv påstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2011 Kan hende det er skriveleifer, eller at de ikke har inngående peiling på alle felgene og. Ser ut som det er helt rått utvalg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...