Bensin problemer med s2 avant !

Anbefalte innlegg

Hei : vinke :

Driver å sliter litt med s2 avant prosjektet mitt: klø, den får bensin fram til motor men ikke forbi den org bensintrykks regulatoren, virker som den ikke slipper igjennom noe : klø :

Alle vacum slanger å sånt skal sitte på riktig plass etter det jeg har sett på en annen bil.

Men får også kun starta bensin pumpa med å trykke inn bryteren i releet, den starter ikke når tenning er på eller når jeg kinner: klø :

Alle sikringer er hele også :o

Noen som har vert borti noe liggnende :confused:

Mvh Alexander

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilkoder? Høres ut som du kan ha problemer med hallgiver, eller noe av svinghjulssensorene.

Bensintrykks regulatoren sitter på returen så hvis du har bensin frem til den har du jo bensin i railen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilkoder? Høres ut som du kan ha problemer med hallgiver, eller noe av svinghjulssensorene.

Bensintrykks regulatoren sitter på returen så hvis du har bensin frem til den har du jo bensin i railen

Okei takker:)

Bensin problemet var at bensin rørene under bilen var kobla feil, (Har hatt ut alle rørene under)

Så nå er det kobla riktig så nå får den bensin :P

Men bilen går i 2 sek så stopper den, kan det være startsperra ?

Bilen har gått med den hjernen som sitter i bilen før så er litt rart : klø :

Skal hente vag com etterpå så skal undersøke mere da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.