Anbefalte innlegg

Jeg har en a4 1.8t (aeb) som har blitt tungstartet, må kjøre bilen på starteren ganske lenge før den starter, men når den starter går den helt fint, ingen forskjell på kald eller varm motor. Har byttet plugger men det hjalp ingenting. Ligger ingen feilkoder på den. Noen som har noen tips? Vakumslanger el.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en a4 1.8t (aeb) som har blitt tungstartet, må kjøre bilen på starteren ganske lenge før den starter, men når den starter går den helt fint, ingen forskjell på kald eller varm motor. Har byttet plugger men det hjalp ingenting. Ligger ingen feilkoder på den. Noen som har noen tips? Vakumslanger el.

låner denne!

Har nesten det samme problemet, bare at min starter med en gang når den er varm, eller nylig har blitt startet.

Vet at det er byttet bensinpumpe en gang, og frykter at dette er noe billig skvip. Kan kanskje ha noe å si?

G62 kan vel også være medskyldig? :confused:

Vet ikke om Coil`ene på disse er en svakhet jeg?

. På en chippa 1.8t passat jeg hadde så var det gasspjeldet som sotet ned og gjorde at motoren på spjeldet røyk. Men kan det også skje på en 1.8t som ikke er chippet? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt denne jeg, endret til løst nå. På min bil var det bensinpumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.