Rns-e slår seg ikke helt av?

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettop montert Rns-e i min a4 b7, men selvom jeg tar ut nøkkelen eller om jeg slår den av med tenning på så høres det ut som om det er en liten vifte som går. Jeg har tilkoplet en usb interface og mp3spilleren jeg har koplet til interfacen lyser som koplet til. Jeg har prøvd å kople fra mp3 uten noe endring. Har søkt litt rundt og ser flere snakker om can-bus problematikk.

Har noen noe forklaring på dette? kjedelig med flatt batteri hver morra :confused:

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i standby eller noe slikt i 30min (mener jeg det var) fra du slår av tenninga.

Hvis du låser opp bilen, setter deg inn og ikke gjør noe mere så vil du også høre samme lyden.

Du klarer ikke tømme batteriet, så det går fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i standby eller noe slikt i 30min (mener jeg det var) fra du slår av tenninga.

Hvis du låser opp bilen, setter deg inn og ikke gjør noe mere så vil du også høre samme lyden.

Du klarer ikke tømme batteriet, så det går fint :)

Okei det var betryggende å høre, for jeg får liksom ikke testet å låse bilen og vente 30 min for og høre, kunne evt hatt ett vindu oppe da. men håper jeg det er sånn, og takk for raskt svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset veldig over hva den lyden var når jeg monterte rns-e i min, men fant ut at det skal være sånn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ser på nødblinkbryteren så lyser denne svakt så lenge bilen ikke "sover"

Det tar ca.30min som nevnt over før den slår seg helt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ser på nødblinkbryteren så lyser denne svakt så lenge bilen ikke "sover"

Det tar ca.30min som nevnt over før den slår seg helt av.

Hehe så vittig, beit merke i det mens jeg satt å hørte etter om rns-e slo seg av, så stusset jeg på om nød blinken alltid lyste sånn. Men nå vet jeg hvertfall at alt er som Det skal være:) får bare prøve å få tak i karter over Norge, fikk ned vest Europa :( noen som vet om man kan ha kart på minnekort istedenfor på cd? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.