Golf 6 GTI bakfanger og Diffuser 4000kr! ELLER bare fanger 2000kr

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min GTI bakfanger og diffuser til fordel for en R bakfanger med custom utførelse.

4000kr! Du sparer 4000 ved kjøp av ny.

Ønsker du en særdeles fin oppdatering av din bakre del på din golf 6, da vil jeg anbefale denne.

Du får en fanger til en verdi av ca 4000kr + en diffuser til en verdi av 2000kr, legg på ca 2000kr i pussing og lakkering av diffuseren også. Dvs du sparer 4000kr på dette kjøpet.

Har du candy white bil fra før, kan du nyte swissvax endurance og lakkforsegling på denne fangeren.

Bilder fra når fangeren var montert på bilen:

IMG_0310.jpg

5921258155_5f905581c9_o.jpg

Eller du kan kjøpe bare fangeren, montere en GTD diffuser dersom du ikke vil bytte eksos med en gang! Du får da en mer stilfull bakfanger som bygger lenger ned og en finere utførelse! 2000kr

Og da ser det slik ut:

DSC00346.jpg

Bilde lånt fra Raymond Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg har en GTD diffusor (lik den som er avbildet over her) lakkert i sort tett farge som kan selges rimelig, om noen snuser på denne fangeren :)

Lykke til med salg Grovan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også føye til om noen ønsker en GTD diffusor som er ulakkert så har jeg det.

Selges rimelig. :)

(værsegod for lån av bilde Grovan :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ute til salgs! Dette er veldig billig! Kommer i OEM innpakning til og med, da er det ikke mye å klage på :P

Den ligger her ett par dager til før den havner på finn.no Send PM om du er int.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med denne er solgt? Eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.