#1 Skrevet Juli 21, 2011 (endret) Har noen hoedlykter til en vento som har stått på en golf 3 liggende å ta opp plass. Hele og pene bortsett fra at den ene har en liten steinsprut skade nederst. Lite synlig egentlig. Kan selges med ventogrill også. Selges 500,- inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2011 Det der kan da umulig være golf 3 lykter?... ligner på vento eller polo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2011 Jeg har personlig plukket dem av bilen som var en golf 3. Om dette er andre lykter vet ikke jeg noe om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2011 Men da er det nok vento lykter, for på golfen så er de rundere på siden som går inn mot grillen meiner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2013 Kastes snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2014 Har du bilde av grillen også? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2014 http://forum.vacn.no/showthread.php?218396-vw-jetta-vento-grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...