#1 Skrevet Juli 21, 2011 Hei Lurte på om noen vet hva lakkoden til svart tettfarge er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2011 Ral 9005 - Tiefschwarz. Ganske pen svartfarge =) Men finnes mange forskjellige svartfarger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2011 Tenker på samme svart farge som vw bruker på grillen blant annet på golf6 Trenger bare en lakkode som jeg kan gi til lakkereren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2011 Lakkereren burde vite hva svart tettfarge er Vi bruker DuPont, og der er stock code for svart tettfarge 47600 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2011 Lakkereren burde vite hva svart tettfarge er Vi bruker DuPont, og der er stock code for svart tettfarge 47600 Polsk fyr som ikke prater norsk:p så kjenner meg tryggere hvis jeg vet lakkoden eller hva svart tettfarge heter på engelsk:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2011 Si "shiney black" så blir det vel rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2011 svart tett farge hos vag heiter L041 og har kunn ein blandefarge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2011 Ja men det er vannbasert basefarge, så man må ha klarlakk over. Ikke det at det har noe å si da men (for å være veldig pirkete kan jeg si at det er en skvett med både gult, rødt og hvitt i den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2011 L041 kan blandes i tett farge også, ihvertfall med Glasurit som vi bruker Da er det kun en rein svart farge og bindemiddel som skal i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2011 Ja men det er vannbasert basefarge, så man må ha klarlakk over. Ikke det at det har noe å si da men (for å være veldig pirkete kan jeg si at det er en skvett med både gult, rødt og hvitt i den) Standard 041 til Glaso har bare svart i seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2011 Standard 041 til Glaso har bare svart i seg. Alle Lakke merka eg har våre borti har 041 kun hatt ein mixe farge enten du har den i base eller tett farge:) er den som som er mest brukt av bilprodusenter og:) der svart e svart:) Nå har eg foresten helle aldri våre borti att ein farge kode kun gjelder tette farger:) vist fargen er uten noen form for effekter men rein farge så kan den lages i både i akryl(tettfarge) og base:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...