#1 Skrevet Mars 25, 2005 Kom nettopp hjem fra Bilsport performance show, Meget bra . Anbefalles. Må ta av meg hatten for søta bror, de ligger noen hakk foran oss i bilbygging og bilshow. Skal se om jeg får ut noen bilder snart. Var mye tøffe vag biler der. ( race rigget polo med skjermbreddere og mye carbon( dalbeck prosjekt? ) Ny gti med 20" par feeete audi coupeer og en små frekk cab. + flere fete a4 og tter. og seff en strøken RS 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2005 Liten utdypning om Dahlbäcks nye bil: Polo 9N Super 1600 karosseri kjøpt fra Volkswagen Racing Audi-femmer montert på langs og godt flytta bakover, 6-trinns sekvensiell kasse og bakhjulsdrift(!). Effekt var oppgitt til rundt 600hk og700 Nm, hvis jeg husker rett. Front, panser, forskjermer, dører og bakluke i karbon. Mattis har bilder Årets messe var virkelig bra! Alle som har mulighet bør dra og kikke! Åpen t.o.m mandag 2. påskedag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2005 Er ikke dahlbeck igang med å bygge en audi a4 med midtmontert v8 firehjulstrekk og karbonkarosseri? Synes jeg kan huske at jeg leste noe slikt for en stund siden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2005 A4 var vel planen for noen år siden ja. Men foreløpig har det blitt Polo isteden. Da jeg var hos Dahlbäck i Borlänge sist sommer fikk jeg kikke inn i "det hemmelige rommet", og der stod bare Polo-råkarosseriet... Og nå er altså hemmeligheten offentliggjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2005 Liten utdypning om Dahlbäcks nye bil:Mattis har bilder Disse bildene skulle jeg gjærne ha glana litt på Edit: Bilder finnes her: http://www.cerwinski.com/images/bilsportperformance2005/_MG_6207.jpg.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2005 dahlback polon var shit snyg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2005 Hvis noen av dere som har vært der kunne tenke dere og skrive noen ord i Treffpunkt (klubbavisa) så ta kontakt (petter.havelsen@vwaudi-club.no) Petter Redaktøren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2005 Da var bilder endelig på nett. Takker Arild for hyggelig følge. Ble en herlig humpete tur. Man kødder ikke med Bad'roc, that's for sure. Anyways, her er et par "blinksudd" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2005 Arild smaker på gummi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2005 Alle bildene ligger forresten Her, på vår eminente bildeserver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2005 Nice bilder! Må si jeg respekterer Dalback for alltid å putte monster motorer der de hører hjemme - I Volkswagen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2005 Mange herlige frekke bilar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2005 Jeg henter mest inspirasjon fra Rod & Custom til mine biler (Dårlig bildekvalitet pga stusselig kompaktkamera) Denne svenskbygde Chevy El Camino '60 var både min og Mattis' absolutte favoritt! Ufattlig mange smådetaljer som man ikke ser uten å vite hvordan en originalbil ser ut. Hjula er Budnik 18 og 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2005 Kent Vikmos kopi av den legendariske custombygget "The Matranga Merc" (Originalen ble totalvraka på slutten av 40-tallet) Sjekk den kupélinja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2005 Mercedes bygde faktisk en slik transportbil for å frakte 300 SLR til løp på 50-tallet. Originalen er skrota, så dette er en kopi. Både mye av teknikken og designdetaljer er henta fra racerbilen. Bilen oppå er 300 SL, gateversjonen av racerbilen. En av tidenes aller vakreste biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2005 Hjemmelaga sykkel med to speedwaymotorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2005 helt rå Goldwing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2005 gullwing, og ja.. den er enormt fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...