#1 Skrevet Juli 21, 2011 Noen som kan hjelpe meg med å identifisere denne boksen som er montert under baksete på min audi s4 1992 mod? Fant en kabel som var brutt, vet ikke om det har vært sånn lenge, eller om det skjedde like før jeg så det. Som dere kanskje ser, så er det brudd i den blå/hvite kabelen. Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2011 Bildet ble rart på mobilen min her nå, så ser ikke tydelig. Men regner med det er boksen til sperra. Den ledningen som er klippet, gjør at sperra fungerer over 20 km/t, og er nok gjort med vilje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2011 Bildet er jo ca 2 cm stort.. Men, det stemmer som Marius sier. Kontrollboksen til sperra bak. Blå/hvit kabel er fartssignalet. klippet for å få sperra til å fungere i alle hastigheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...