#1 Skrevet Juli 22, 2011 Hei, Bare lurer på en liten ting, da jeg prøver å oppklare problemene med audien min.. Idag står det en GT2860RS turbo i bilen min, og jeg lurer på følgende hvis noen har svar; Hvis denne bilen ble mappet når den originale turboen sto i, og IKKE ble remappet når GT2860RS turboen ble satt inn, hvordan vil bilen oppføre seg da? Med tanke på at bilen er mappet til originalturboen.. Det er jo ei ganske stor oppgradering turbomessig! For det er mulig det er tilfelle med min bil, men da skulle man jo tro at bilen får for lite bensin? Bilen får ALTFOR mye bensin, så for meg henger det ikke på greip Jeg er forresten rimelig ny på forumet og har laget et par tråder allerede, men er storfornøyd med responsen og folkene her inne allerede Mvh, Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2011 Om bilen går på originalmappet men har f.eks både fått byttet til BTR med høyere trykk og større dyser vil jeg tro den vil mer eller mindre drukne i bensin på lavregisteret ja... Uten bytte av slikt vil nok bilen smelle rett i nødmodus oppad i turtall, om du er heldig. Gt2860 vil gi ALT for mye luft i toppregisteret til å fungere på originalmapp og originale dyser og btr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2011 Om bilen går på originalmappet men har f.eks både fått byttet til BTR med høyere trykk og større dyser vil jeg tro den vil mer eller mindre drukne i bensin på lavregisteret ja... Uten bytte av slikt vil nok bilen smelle rett i nødmodus oppad i turtall, om du er heldig. Gt2860 vil gi ALT for mye luft i toppregisteret til å fungere på originalmapp og originale dyser og btr... Takk for svar Roar, er ikke så helt inne på mapping og sånt.. men tidliger eier sier han mappa bilen før han satt i den nye turboen, og har ikke remappet etter den nye større turboen ble satt inn! Hva er poenget å mappe bilen hvis alt er originalt? Lurer jeg på han var usikker hvilke dyser som er i, men han mente det var en 4 bars bensintrykksregulator, all infoen jeg fikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2011 Kan jo være han var og fikk lagt inn et map som skal passe GT2860RS FØR han gjorde selve turbobyttet da, og puslekjørte frem til han fikk montert utstyret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...