Vibrering/during når jeg slipper gassen, S3

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett slags problem at når jeg gir på i noen sekund f.eks, og slipper gassen helt, at den liksom bremser på giret igjen, så ofte kommer det en during som hører godt, og en merkbar vibrering i bilen.

Men to ganger har vibreringa vært så ille at man hører faktisk at noe går inni, under bilen, ca rett ved midtkonsollen/armlene.

Jeg har ikke mye peiling teknisk på bil, men noe sier meg at det kan være no med mellomakslingen eller noe slikt? Aner ikke..

Håper folk har no peiling på hva det kan være ! :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper den her såvidt jeg.. :)

Har heller ikke allverden med tilgang til verksted for å sjekke og skru selv, bare så det var sagt :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få den løftet opp på bukk å se, eller lever den inn til verksted til feilsøk. Om det er såppas ille at noe går inni bilen som du sier, så er det helt sikkert veldig fort å se hva det er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme symptom på min S3. Men i tillegg så har ja en bakdiff som er delvis låst, et eller anna muffens me denne ettersom den oppfører sej som en sperra diff når ja ska snu på en liten plass. Så min konklusjon er at lyden i min bil kommer fra bakdiffen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,

må nesten bare få løfta den opp kanskje og se..

Ville liksom tippe det er no oppheng eller no foring eller noe slikt? Hmm

Så du har en anna bakdiff egentlig?

Hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,

må nesten bare få løfta den opp kanskje og se..

Ville liksom tippe det er no oppheng eller no foring eller noe slikt? Hmm

Så du har en anna bakdiff egentlig?

Hmm

Har orginal diff som ja trur har tatt kvelden på min bil. Men får håpe det er noe enkelt feil med dej da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.