#1 Skrevet Mars 25, 2005 Disse fremre motor festene på G-60 motorene har vist en lei tendens til å ryke. Noen som har mekka seg noe ev. kjøpt noe bedre enn orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2005 Kjører på fester fra Vibra-Technics, godt fornøyd med de. http://www.vibratechnics.freeserve.co.uk/golf%202.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2005 hva kosta et sånnt motorfeste da, med frakt til norge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2005 Vibrtechnics kommer fort på 2700ink frakt og moms og det er bare for det fremre.. Bahnbrenner selger ett til 100dollar, men det er i alu og helt stumt.. Er en svenske som lager noen og, http://www.dll-teknik.se elns, han tar rundt 1500 for det fremre Om noen har noen defekte å sende meg (evnt mot frakt) kan jeg sikker forske litt på det, har tilgang på flytende polyurethan og sveiseapparat, og jeg har en idé om hvordan man kan få det MEGET solid, men samtidig med mer eller mindre like god demping som orginalt. Dette kan lages til en forsvarlig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2005 Denne foringen er vell ikke så veldig ulik den jeg har på min passat td, den er vell bare sterkere, selv tokk jeg og kasta den orginale og skar sundt den gamle og satte inn motor fester som koldevold selger(det tykeste) og monterte der i stede, har funger godt i 80 000km på denne passaten min i alle fall, har jo ikke så mye krefte som dere men bare et forslag fra meg i alle fall, hvis dere vil kan jeg da ta bilde og legge ut, merka ikke noen forksjel i alle fall på et nytt orginalt feste og dette, og dette fra koldevold kosta 200kr pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2005 Denne foringen er vell ikke så veldig ulik den jeg har på min passat td, den er vell bare sterkere, selv tokk jeg og kasta den orginale og skar sundt den ganle og satte inn motor fester som koldevold selger(det tykeste) og monterte der i stede, har funger godt i 80 000km på denne passaten min i alle fall, har jo ikke så mye krefte som dere men bare et forslag fra meg i alle fall, hvis dere vil kan jeg da ta bilde og legge ut, merka ikke noen forksjel i alle fall på et nytt orginalt feste og dette, og dette fra koldevold kosta 200kr pluss frakt. Fremre motorfestene det er snakk om her er ingen foring direkte, tror du snakker om en gammel type motorfeste. 200kr hørtes i tilfelle latterlig rimelig ut, så her er det noe som skurrer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2005 Denne foringen er vell ikke så veldig ulik den jeg har på min passat td, den er vell bare sterkere, selv tokk jeg og kasta den orginale og skar sundt den ganle og satte inn motor fester som koldevold selger(det tykeste) og monterte der i stede, har funger godt i 80 000km på denne passaten min i alle fall, har jo ikke så mye krefte som dere men bare et forslag fra meg i alle fall, hvis dere vil kan jeg da ta bilde og legge ut, merka ikke noen forksjel i alle fall på et nytt orginalt feste og dette, og dette fra koldevold kosta 200kr pluss frakt. Få se et bilde da?... Heh , jeg har prøvd å sveise å ordne litt på det orginale idag, men det funka nok heller dårlig... ble ikke mye demping hvertfall Dro det opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2005 http://www.dll-teknik.se Den sida fikk jeg ikke dreis på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2005 Jeg har helt stumt alu.feste, og har ikke hatt noen problemer med det. Kan ikke si det vibrerer no spesielt i bilen heller... Jeg laget mitt selv, tilsvarende Bahnbrenner sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2005 Jeg har helt stumt alu.feste, og har ikke hatt noen problemer med det. Kan ikke si det vibrerer no spesielt i bilen heller... Jeg laget mitt selv, tilsvarende Bahnbrenner sitt. se det ja... lager du et etter bestilling å eller. Kan ikke si jeg merket mye vibrasjoner når jeg hadde sveiset på orginal festet jeg heller, litt mer motordur inni bilen, men det er gromt så sant det ikke er støyende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2005 ga ikke noe mere en 200kr for disse festene jeg i alle fall, kanskje jeg bommer med en 50.lapp i værste fall her er bilder (dårlige men) mener det skal være ganske så likt, er jo olje fylt på min også (egentlig) Og dette funker meget bra i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2005 se det ja... lager du et etter bestilling å eller. Kan ikke si jeg merket mye vibrasjoner når jeg hadde sveiset på orginal festet jeg heller, litt mer motordur inni bilen, men det er gromt så sant det ikke er støyende! Bahnbrenner sine er i litt mer fancy utførselse, og med dagens dollarkurs blir det vanskelig for meg å lage et par fester noe særlig billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2005 ga ikke noe mere en 200kr for disse festene jeg i alle fall, kanskje jeg bommer med en 50.lapp i værste fall her er bilder (dårlige men) mener det skal være ganske så likt, er jo olje fylt på min også (egentlig) Og dette funker meget bra i alle fall. De festene der er billige ja, sant det. Men de er heller ikke spesielt solide og har nok litt mye vandring. Tror biltema selger lignende for en femtilapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2005 De festene der er billige ja, sant det. Men de er heller ikke spesielt solide og har nok litt mye vandring. Tror biltema selger lignende for en femtilapp. merkelig om dem er myke i alle fall, koldevold selger disse spesialt laget for rally biler??? men som sagdt har bare kjørt med dem i 80 000km med en ca 100hk td motor, blir ikke akuratt det samme som en 200hk motor det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2005 Om noen lager skikkelige fester kjøper jeg!!! Lei av å bytte motorfester flere ganger i året... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...