Anbefalte innlegg

Hei

Idag merket jeg at noen ganger når jeg endrer fra radio til cd/dvd så henger de seg opp midt imellom di to valgene og verken radio eller cd spiller. noen vært borti dette? da må jeg ta ut sikringen til "radio" som det står på oversikten og sette den inn igjen, da er det i orden igjen. Jeg har tilkoplet interface til usb/aux/minnekort. kan denne gjøre dette?

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med rns-e og IKKE-originalt Audi utstyr som går på Canbus er tilsvarende.

Har hatt tilkoplet både ryggekamera, harddisk m/musikk og digital-tv, og det har vært en endeløs kamp med å få ting til å gå skikkelig sammen med rns-e.

Det hendte at alt fungerte i ukesvis (med 4-5 start/stop om dagen). For å få ting til å funke igjen, tok jeg av batteri i et par sekunder. Andre ganger fungerte dette i kun noen timer eller et par-tre start/stop.

Den beste løsningen jeg har kommet frem til er å sette alt ekstra utstyr på 12V-tenning, og ikke på samme sikringskurs som rns-e, da blir alt ekstrautstyr resatt ved hver stop/start. Vanligvis skal jo Canbus slå ting&tang på og av, men det fungerte ikke skikkelig her.

Kanskje noen har en ide eller et tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med rns-e og IKKE-originalt Audi utstyr som går på Canbus er tilsvarende.

Har hatt tilkoplet både ryggekamera, harddisk m/musikk og digital-tv, og det har vært en endeløs kamp med å få ting til å gå skikkelig sammen med rns-e.

Det hendte at alt fungerte i ukesvis (med 4-5 start/stop om dagen). For å få ting til å funke igjen, tok jeg av batteri i et par sekunder. Andre ganger fungerte dette i kun noen timer eller et par-tre start/stop.

Den beste løsningen jeg har kommet frem til er å sette alt ekstra utstyr på 12V-tenning, og ikke på samme sikringskurs som rns-e, da blir alt ekstrautstyr resatt ved hver stop/start. Vanligvis skal jo Canbus slå ting&tang på og av, men det fungerte ikke skikkelig her.

Kanskje noen har en ide eller et tips?

endelig en som har vært borti lignende.hehe

det høres veldig logisk ut når du sier det, for det er sånn jeg opplever det, noen ganger kan den holde 4-5 start/stopp å andre ganger henger den seg opp så fort jeg tar ut å inn sikringen igjen, å strømkutt er eneste mulighet,å det er tungvint langs E-18. men da skal jeg prøve å kople det på f.eks sigarett tenner kursen jeg å satse på det gjør nytta :) takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.