#1 Skrevet Juli 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2011 Hadde litt krutt i tønna den der ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2011 CVT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2011 jeg syns denne er mer gøyal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2011 CVT? Den har nok en spesial-preppa automatkasse den Supraen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2011 turbolag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2011 Synes Bjorks supra ser rimelig heftig ut jeg!! heeeelt grei aks fra 0kmt 1:50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2011 Syns denne eier jeg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...