#1 Skrevet Juli 24, 2011 Air con har sluttet å virke, aner ikke når merket de ikke før de ble varmt i lufta får opp 3 koder på klima anlegget: 22.1 - A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open. 49.3 - ????? 5.1 - ????? finner ikke ut de 2 andre kodene.. noen som kan fortelle meg va den fyste koden betyr å hva de 2 andre kodene er? Bilen er foresten en A4 b5 facelift 1.9tdi takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 Føler med deg. Sliter selv med klimaanlegget i sommervarmen. Har du sjekket at det er nok kjølemedie i systemet? Ville sjekket dette først. Trykkbryteren trigger når trykket er for lite eller for høyt, og dermed hindrer kompressoren i å starte. Kjøleviftene vil heller ikke starte når AC skrus på (de vil dog fortsatt komme på når motoren trenger dette). Resten av kodene er jeg usikker på. Denne linken nevner at kanal 49 har noe med en feilteller for speedometersignalet, og kanal 5 har med sensor for utetemp. En scan med Vag-Com kan sikkert gi mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2011 hvordan sjekker jeg om det er nokk kjølemiddel i systemet? jeg mener ikke alle kanalene fra 1-82 eller noe slik, men på kanal 1 så får jeg opp 3 feilkoder på aircon, det er disse 3 kodene jeg har skrevet i 1st inlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2011 Må ha en til noen som driver med ac. Mest sansynlig tom for gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2011 Må ha en til noen som driver med ac. Mest sansynlig tom for gass Takk! Får komme meg til ett verksted som reklamere om ac-service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2011 var innom vianor idag å sko fylle på med gass, men fant ut det var lekkasje. er vell ett helsiken å klare å finne den lekasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2011 Fyll på ac gass med sporstoff. så trenger man en uv-lampe og gule briller. da finner du lekasjen greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2011 takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...