#1 Skrevet Juli 24, 2011 Har en 2000 modell Passat 3b som igår natt plutselig fant ut at alarmen skulle tute litt..... Noen som har hatt dette problemet? To årsaker jeg kan komme på er: 1. den fikk en ny nøkkel 14. juli, kan noe i kodinga ha blitt feil? 2. den sto i nedoverbakke i voldsomt regnevær da det skjedde, kan vann ha kommet inn et sted som har med alarmen å gjøre? Skal selvfølgelig på Møller i morra å høre med dem, men hvis noen har forslag/ erfaringer ikveld før det så er jeg veldig takknemlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2011 Det kan være en av låsekassene som er defekt, eller at det kan ha kommet vann inn i komforboksen. (Ligger under teppet/isolasjonen i gulvet framme på førersiden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2011 Møller fant ingen ting, men jeg har funnet ut at låsen på bakluka er litt løs..... Kan det ha noe å si? Skal skru den fast imorra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2011 Far min hadde dette på sin 3b i sin tid, og det var baklukelåsen som var litt løs der også. Når denne var løs, fikk han heller ikke noen "blink/alarm-blink" fra blinklysene ved låsing/opplåsing av bilen. Kan godt hende du opplever det samme ;-) //vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2011 Lysa har blinka, men alarmen gikk av..... Nå er iallefall låsen bak skrudd skikkelig på (for en time siden)... Men sitter det en sånn micro bryter der til alarmen? Hvordan ser den ut/kan jeg finne den/evt bytte den selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...