#1 Skrevet Juli 24, 2011 Har solgt ett coliover sett til en i Gjøvik, noen som skal den veien som har sjangs til og ta dette med? For selvfølgelig en kompensasjon :tilber: Eller ev noen som vet om enkle måter og frakte dette på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2011 Posten pleier å ta seg av slike ting:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2011 Posten pleier å ta seg av slike ting:p Hehe sant dt.. Ihvertfall opp til 35 kg ellers så må det sendes med Bring og da er det mye styr innom terminalen deres osv.. Sikkert ganske dyrt og.. Men dt blir vel til dersom ikke noen skal den veien Er jo greitt og høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2011 Hadde du spurt før fredag, så kunne jeg ha gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2011 Veier det mer en 35kg da? Sendte hele rs6 eksosen min for 319kr. Ble veldig positivt overrasket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2011 Veier det mer en 35kg da? Sendte hele rs6 eksosen min for 319kr. Ble veldig positivt overrasket. Eg får sjekke litt nærmere i mrg Kanskje det ikke er så tungt som eg tror.. Får ta en tur på posten og høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2011 Hadde du spurt før fredag, så kunne jeg ha gjort det Hehehe... Ja du skulle ringt vettu Takk for tilbudet ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2011 Sendt med posten for 298 kr var jo veldig enkelt og greitt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2011 Så bra at det ordnet seg det enkle er ofte det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2011 Så bra at det ordnet seg det enkle er ofte det beste Hehe stemmer det Tenker bare litt vanskelig iblant men det ordna seg greitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...