Spm ang lodding i speedometer og taco ringer.

Anbefalte innlegg

Nå har diodene i klokka og ikke minst km telleren begynt å blinke og fuske. En på Møller sa at det var kun loddinger bakpå og noen små dioder. Noen som er veldig gode på å lodde som har gjort dette/ kan lodde dette og som bor på østlandet??

Og når jeg er igang så spør jeg om noen som kan beskrive hvordan man tar ut hele "instrumenthuset" for evt lodding og kanskje montere på taco ringer.

Hvor er det enklest å kjøpe ringer? Noen som selger det her til lands?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er likt som på a4 b5 så er bare og vippe av dekslet over rattet og skru ut to skruer i nedkant så er instrumetet løst og kan vippes ut så er det 2 eller 3 kontakter som må tas av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er gode på lodding og noen som har svar på taco ring spm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er loddemestere på østlandet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne tråden opp igjen da mørketida kommer og det er helt grusomt å ha blinkende lys i dashen.....

Tror det er dårlig kontakt så det er vel litt loddetinn som skal til, og ikke skifte av dioder. Noen som kan eller som vet om noen som kan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette skal løse seg.....

Er det noen som har gjort dette før vil jeg gjerne høre erfaringer/bilder evt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.