Anbefalte innlegg

Drenerer ikke vekk vann fra vist på bilde. Hvilken drenering er tett? Må jeg av med den svarte boksen?

P1010726-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en "sil" under batteriet, denne skal fjernes på en aksjon på bilen (ifølge møller)

er bare å ta ut batteriet å ta bort plastik silen :P

Det kan hende at det ligger løv å skitt under den svarte boksen, du skal klare å fjerne det uten å ta bort boksen.

bare å bruke fantasien til å komme til under den, jeg gjorde det med et skrujærn på min tidligere bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den svarte boksen inneholder ECU til bilen...sikkert ikke dumt å blåse rein alle dreneringer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en "sil" under batteriet, denne skal fjernes på en aksjon på bilen (ifølge møller)

er bare å ta ut batteriet å ta bort plastik silen :P

Det kan hende at det ligger løv å skitt under den svarte boksen, du skal klare å fjerne det uten å ta bort boksen.

bare å bruke fantasien til å komme til under den, jeg gjorde det med et skrujærn på min tidligere bil.

Dreneringen under batteriet er ok, bare vann i hjørnet her, så det har sikkert samlet seg dritt under boksen hvis det ikke er egen drenering til det området :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den svarte boksen inneholder ECU til bilen...sikkert ikke dumt å blåse rein alle dreneringer...

Var det jeg var redd for når jeg så alle kablene til den. Mente å ha lest at hjernen lå inni denne bilen :o Bare til å reingjøre dreneringer så fort som mulig her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte trykkluftspistol med en tynn slange på som jeg førte veldig mange ganger under den boksen, det hjalp.

En flaskekost hadde sikkert vært lurt å avslutte med for å fjerne absolutt alt (men det hadde jeg ikke tilgjengelig der og da)

http://www.jula.no/flaskekost-813121 f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte trykkluftspistol med en tynn slange på som jeg førte veldig mange ganger under den boksen, det hjalp.

En flaskekost hadde sikkert vært lurt å avslutte med for å fjerne absolutt alt (men det hadde jeg ikke tilgjengelig der og da)

http://www.jula.no/flaskekost-813121 f.eks.

Takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.