#1 Skrevet Juli 24, 2011 (endret) Drenerer ikke vekk vann fra vist på bilde. Hvilken drenering er tett? Må jeg av med den svarte boksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2011 ligger en "sil" under batteriet, denne skal fjernes på en aksjon på bilen (ifølge møller) er bare å ta ut batteriet å ta bort plastik silen Det kan hende at det ligger løv å skitt under den svarte boksen, du skal klare å fjerne det uten å ta bort boksen. bare å bruke fantasien til å komme til under den, jeg gjorde det med et skrujærn på min tidligere bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2011 den svarte boksen inneholder ECU til bilen...sikkert ikke dumt å blåse rein alle dreneringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2011 ligger en "sil" under batteriet, denne skal fjernes på en aksjon på bilen (ifølge møller) er bare å ta ut batteriet å ta bort plastik silen Det kan hende at det ligger løv å skitt under den svarte boksen, du skal klare å fjerne det uten å ta bort boksen. bare å bruke fantasien til å komme til under den, jeg gjorde det med et skrujærn på min tidligere bil. Dreneringen under batteriet er ok, bare vann i hjørnet her, så det har sikkert samlet seg dritt under boksen hvis det ikke er egen drenering til det området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2011 den svarte boksen inneholder ECU til bilen...sikkert ikke dumt å blåse rein alle dreneringer... Var det jeg var redd for når jeg så alle kablene til den. Mente å ha lest at hjernen lå inni denne bilen Bare til å reingjøre dreneringer så fort som mulig her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2011 Jeg brukte trykkluftspistol med en tynn slange på som jeg førte veldig mange ganger under den boksen, det hjalp. En flaskekost hadde sikkert vært lurt å avslutte med for å fjerne absolutt alt (men det hadde jeg ikke tilgjengelig der og da) http://www.jula.no/flaskekost-813121 f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2011 Jeg brukte trykkluftspistol med en tynn slange på som jeg førte veldig mange ganger under den boksen, det hjalp. En flaskekost hadde sikkert vært lurt å avslutte med for å fjerne absolutt alt (men det hadde jeg ikke tilgjengelig der og da) http://www.jula.no/flaskekost-813121 f.eks. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...