#1 Skrevet Mars 26, 2005 Skal trimme "litt" utpå sommaren, og da treng ein litt ekstra instrument for å holde styr på diverse verdiar. Kva ville du ha valgt dersom du skulle hatt 3 instrument? Dette er min prioritering: 1. Turbotrykk 2. Oljetrykk 3. Oljetemp (4. A/F) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2005 hva med turbotrykk, bensintrykket og eksos temp dette er i alle fall et par viktige målere da, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2005 hva med turbotrykk, bensintrykket og eksos temp dette er i alle fall et par viktige målere da, Ps har både 2 og tre målers holder til a stolpen om du er intrisert, (for deg meget bilig) ja det er viktige målere.. men.. har du bilde av desse holdarane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2005 Kva ville du ha valgt dersom du skulle hatt 3 instrument? jeg ville ha valgt følgende 1. turbo trykk 2. eksos temp 3. olje temp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2005 jeg ville ha valgt følgende 1. turbo trykk 2. eksos temp 3. olje temp Er enig i denne, men er ikke olje trykket minst like viktig da? Skjønner det bare er snakk om 3 forskjellige her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...