#1 Skrevet Juli 25, 2011 Gjelder min 1992 S4 2,2 med V8 fjærbein uten UFO.. Ifølge ETKA er det forskjell på styrestaga til gamle og nye... Men endeledda (styrekulene) er like, vil det si at det kun er utforminga av selve staget som er forskjellig ? Altså kan jeg bruke styrestag til 1992 S4 2,2 slik jeg har kjøpt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 Veit s6 stengene er lenger pga at fjøyrbeibeina/nava er plassert lenger ut på s6 i forhold til s4, men styrekulene er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 S4 og S6 har så vidt jeg vet samme sporvidde, så jeg skjønner ikke helt hva du mener Thomas, og jeg byttet til S6-fjærbein uten noen problemer uten å justere noe, som bør tilsi at dette bør gå helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 Ja jeg monterte på de styrestaga jeg hadde kjøpt, og det ser foreløpig ut til å fungere fint Men ifølge etka så er det faktisk forskjell på iallefall det ene styrestaget til S4 V8 og S6 i forhold til UFO-bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...