Anbefalte innlegg

Skulle til og prøve montere mine S6 C4 lykter på S4 C4 min i dag.

Da jeg oppdaget at lyktene hadde forskjellig kontakter jeg innbilte meg at disse var bolt on

Får man noen type form for adapter?

Forskjelen var at s6 c4 lyktene kun hadde en tilkobling med 5 pinner. Mens S4 C4 hadde En kobling med 4 og en med 3 pinner

Som sagt finnes det noen adaptere eller evnt kobling skjemar?

Mvh Glenn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikkert klar over at de lyktene må ha et s6 panser? eller får du glipp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikkert klar over at de lyktene må ha et s6 panser? eller får du glipp.

Jepp er fullt klar over det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at dette er fordi s6 har felles jording inni lykta og s4 har seperat. Tror jeg bare fikk tak i kontakt fra møller og flyttet over pinnene. Er samme fargene inni lykta som på utsiden, så er ett å koble sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det enkleste er å måle ut hva som er hva på hver av lyktene og deretter lage deg en (overgangs sats) fra ledningsnettet i bilen til s6 lyktene. Prøv å beholde orginalpluggene intakt slik at du kan bytte tilbake ved behov. Og ikke bruk strøm-tyver for de begynner å irre med tiden. Det er sikkert mulig å skaffe både han og hun plugger til begge lyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja greit nok.. Men det må jo finnes noen ferdige adaptere eller koblings skjemaer der ute..

Slik at man slipper stresse med og lage selv.. Tid er penger det å;-) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kjøper en passende kontakt er koblingen gjort på 5 min om du har rett utstyr for å ta ut stikkerne fra kontakta. Om du ikke vet det, så er stikkere alltid merket med tall og om du har samme tallene på gamle som nye kontakt er dette like avansert som et 14 biters puslespill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel snekkere en adapter selv.. slik at det ikke blir noe hoklemonke greier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.