Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har funnet noen hovedlykter som passer på "AUDI A6 (4A/C4) ab Baujahr 06/1994 - 12/1996". Dette er vel da ny type hovedlykt? Skråner mer ned mot panseret?

 

Har en s4 94.mod. Må jeg ha nytt panser i såfall? Eller kan dette modifiseres litt?

 

På forhånd takk for svar!

Mvh Svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, ja du må nok bytte panseret og, eller så var det en fugl (les: Per Lindgren) som sa til meg at det eneste som skilte hovedlyktene på s4 og a6/s6 var glasset. Så da er det vel mulig å bruke glasset fra de gamle lyktene på de nye. Men vet ikke sikkert. Uansett så synes iallefall jeg at det er finere med den nye fronten.

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så var det en fugl (les: Per Lindgren) som sa til meg at det eneste som skilte hovedlyktene på s4 og a6/s6 var glasset.

 

Stemmer det, Tidemann. Hvorfor skulle Audi lage helt nye lykter når de bare kunne lage et nytt glass? Fornuftig spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det må brukes A6 blinkers til A6 lyktene og, (annen skrå i enden) og dette innebærer da bytte av både panser og skjermer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du må ikke bruke A6'ens blinkers (og dermed forskjermene), skillet mellom hovedlykt og blinkers er den samme, noe som ses på Jørns gamle MTM, som har fått byttet panser og hovedlys, men fremdeles har 100ens blinklys i de brede skjermene

 

attachment.php?attachmentid=7668&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.