#1 Skrevet Mars 26, 2005 http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=50909#50909 Takk til Andy og resten av Evo Gutta som alltid stiller opp! PS !! Nytt treffe 21 august 2005, samme sted, samme opplegg. StreetLegal lørdag, treff og bane kjøring søndagen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2005 Til Produsenten/ene Pent Profesjonellt Stilrent. En stabil filming som gir et bra førsteintrykk og det førsteintrykket blir sittende gjennom filmen. Selvfølgelig er det "lite fet action" på banen, men det har ikke du noe ansvar for, og jo det var mye tøffe og spesielle biler på banen som gjorde det interessangt nok. Musikken er en slags halvrolig/halvstressende trance.. Fungerer sånn delvis til din meeeget rolige avslappede og avbalanserte klipping og editering. Virker som du hadde litt for mye materiale å arbeide med da biler hopper inn og ut av regnskurer, og du ser på en måte "masse" av en bil men du får aldri følelsen av at den klarer å komme seg rundt banen... Igjen, stabilt resultat, og jeg må inrømme at du er i blandt toppsjiktet blandt videoamatørene her på forumet. Takk for en bra film! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2005 Gøy å friske opp gamle minner, takker for linken, Jan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Hvor i heite h... finner jeg codecen som funker på denna filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2005 Hvor i heite h... finner jeg codecen som funker på denna filmen. Filmens varighet: 9 minutter 22 sekunder Format: DivX 5.1 Størrelse: 65.7MB Ergo, på http://www.divx.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2005 Prøvde det men funka dårlig. Lastet ned vlc mediplayer å vips så funket den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...