#1 Skrevet Juli 25, 2011 heisann lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hvorfor ikke glødelampa mi lyser når jeg vrir på nøkkelen?? Gløderele?? har sjekket sikringene sikkert 1 million ganger.. skiftet sikring nr f7 og etter det ville ikke bilen starte... trenger svar snarest!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2011 1: Få tatt en diagnose test. 2: Skriv hva sikring F7 går til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2011 1: Få tatt en diagnose test.2: Skriv hva sikring F7 går til. planer om det i morra.. står ikke en noen plass hva den går til.. det var 5amp. syns lissom det er så snodig at den bare `døde`etter sikringsbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2011 har ikke noe gløderele som heter 104 el. 109. så visst noen veit hvem nr det er så er jeg takknemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...