#1 Skrevet Juli 25, 2011 Lokallagstreff i morgen 26.07 for de av dere som ikke er på ferie og denslags Regner med jeg stiller mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2011 Vi kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 tar sikkert turen innom jeg også noen som har 2 stk skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 Eg kommer :-) da kan jo du se på bilen min angående det vi har snakka om Christoffer :-) ser ut som det blir en fin dag og :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2011 kommer kansje i Hyundai`n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2011 Takker for bra treff med masse hyggelige folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2011 Feriemodus:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2011 David vs Goliat. Her tror jeg faktisk Goliat hadde vunnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2011 bra oppmøte idag Hiv dere på grillings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2011 Slenger ut litt bilder jeg knipset, takk for et hyggelig treff, kjekt med litt bilprat! Si ifra hvis jeg skal fjerne noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2011 Skulle laget oss en egen bildetråd her på lokalforumet. Så vi kunne postet ifra diverse treff og arrangementer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2011 David vs Goliat. Her tror jeg faktisk Goliat hadde vunnet Får ta et bilde når goliat har kommet seg ned på jorden litt og,hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 26, 2011 Tusen takk for ett hyggelig første treff med dere folkens Gleder meg til mange fler.. Mye inspirasjon og motivasjon og hente på disse treffene Ser frem til fortsettelsen Ja eg er enig med deg Marlen Burde hatt en bildetråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2011 David vs Goliat. Her tror jeg faktisk Goliat hadde vunnet Trodde faktisk ikke tuareg kunne bli så høy!! Audien ser bra ut Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 27, 2011 Tapte mot goliat jeg også gitt: rolleyes: rock : og så masse B7 bilder:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...