#1 Skrevet Juli 26, 2011 (endret) Hei. Jeg (og sikkert hele nabolaget) har nå 2 netter på rad våknet brutalt opp i 2-3 tiden over at alarmen i min nyinnkjøpte Golf mk4 har blitt utløst! Herlig måte å våkne opp på forresten.. Har noen tips over hva som kan være problemet, slik jeg kan få en god nattesøvn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 Defa alarm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 Defa alarm? Hmmm...om det er defa som følger med bilen orginalt, så ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2011 tipper på defekt micro bryter i en av dørene dine, ta ut feil lager med vag com eller hos møller og finn ut vilken dør som har defekt microbryter, ganske vanlig feil på mk4. er orginal alarm på de fleste highline utgavene av mk4 hvertfall på min fars (02 mod mk4 stasjonsvogn) var det micro brytern i bakluka som var defekt denne fås kjøpt løst hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2011 Takker for godt tips! Jeg hadde forresten ett titt inni bilen nå isted og så at interiørlyset hadde stått konstant på (hadde glemt å vri bryteren hin dagen). Muligens det er dette har en sammenheng med at alarmen utløste seg? Bare rart at det kun hendte i 2-3 tiden om natten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2011 Virker som det var interiør lysene som hdde en grunn til problemet...alarmen gikk ihvertfall ikke av i natt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...