bilen låser opp seg selv...

Anbefalte innlegg

dette skjer ofte på min b4! Har sentrallås, ikke fjernstyrt. Etter at jeg har lyst bilen, kommer tilbake om for eks 10 min, står den faen i meg ulåst. ikke digg. hva er problemet, ber om å bli sjålet kanskje....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det samme skjer med min Corrado. Det er ikke morro nei, hadde vært greit å finne ut hvorfor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg husker riktig liger da feilen i en av sentrallås følerne alå enten høye,venstre eller bagasjerom følerne, veit jeg har skiftet en del til hoved døre og låse kasser bak, men ikke 100 prosent sikker på at dette var b4 da. vei vi skifta noen sånne da jeg jobba på møller e-18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg sin a4 hadde samme problemet.

Han bytta låsekassa på bakluka og då forsvann problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg hadde også det samme problemet, men da rullet vinduene seg ned, og dørene låste seg også opp. Tror det ble skiftet en prossesor?!??, jeg tror de mente sensor i førerdøra, kosta 5 lapper hos peder s. fjetland..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.