Anbefalte innlegg

Jeg har en org. sølv farget Audi 80 som jeg lurer på å style. hva kan jeg gjøre med bilen for at den skal skille seg ut og bli et prakt exemplar av en Audi?

Hva passer best og er den fineste stylinga til en sølv 80? Lykter, lister, felger, dekor, ruter osv..... :ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisan.

putt på en rs2 frontfanger,s2 bakfanger, bmw m3 kanalskjørt. da blir den bra,og senkesett da så klart.

 

Jeg har en kompis som har rs2 frontfanger liggende som han skal selge.

 

Tror han skulle ha ca 2500 for den.

 

Send meg en sms på 47323065

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakka med han karen nå. 2000kr så er den din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyktespoilere (øyelokk) liggende,kan fåes i ønsket farge for 400kr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full Rieger styling hadde vært no.. : ja :

audi 80 rieger 1.jpg

audi 80 rieger 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs fanger, skjørt og s2 bakfanger så har du det! spar deg for noe vinge på denne bilen, er svært få som passer og blir pene.

 

Og selvfølgelig en god dose senking og noen fete hjul, 9x16 eller 8,5 og 10x17 blir bra!

 

Bilde av gamlebiln min med Brock 9x16:

B4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns egentlig at B4 karossen er for pen til å tukle mye med.

 

Jeg stemmer for justerbar senk, felger med bra kant, og evt øyelokk og bakrutedeksel som eneste styling.

 

Dersom du absolutt skal ha annen fanger, er S2 fangeren veldig ettertraktet. Det er omtrent samme fanger som sitter på nyere Audi Cab. Vanskelige å finne brukt, så det er bare å begynne å lete. : ja :

 

Brock B1

b1_auswahl.jpg

 

Hvis du vil ha mer bling får du Brock B5

b5_auswahl.jpg

 

Øyelokk

501_s.jpg

 

Bakrute deksel

467_s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs fanger, skjørt og s2 bakfanger så har du det! spar deg for noe vinge på denne bilen, er svært få som passer og blir pene.

 

Og selvfølgelig en god dose senking og noen fete hjul, 9x16 eller 8,5 og 10x17 blir bra!

 

Bilde av gamlebiln min med Brock 9x16:

 

Du legger ut bilde av bilen min ja ser jeg :)

De 9x16felgene som sto på synes jeg rett og slett var drittstygge... ser jo ut som trillebårhjul.... Det kan helt sikkert kjøpes for en svært billig penge, julie på EStuning som har de nå... Nå er det 5x112 på denne 80n, og jeg skal kjøre på 18" til sommeren, har 2 sett, et sett AEZ icon 8,5x18 og ett med 8x18Rs4... Tror det blir iconfelgene så får jeg vist fram Porchebremsene mer... :)

Mine planer utseendemessig er komplett Rs2 ombygging, Med frontfanger bakfanger, sideskjørt lykter grill og speil. Det eneste som blir uorginalt Audi er en bakrutesenker. Ingen vinge.. Har Rs2 Framseter nå, og skal hive på turbo og grenrør fra samme til sommeren..

Foreløpig driver jeg bare å samler deler, og når sommeren kommer så blir det hellakering..

Jeg trenger speil, det er det eneste jeg sliter litt med å skaffe, tips mottas med takk :)

 

MvH Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du legger ut bilde av bilen min ja ser jeg :)

De 9x16felgene som sto på synes jeg rett og slett var drittstygge... ser jo ut som trillebårhjul.... Det kan helt sikkert kjøpes for en svært billig penge, julie på EStuning som har de nå... Nå er det 5x112 på denne 80n, og jeg skal kjøre på 18" til sommeren, har 2 sett, et sett AEZ icon 8,5x18 og ett med 8x18Rs4... Tror det blir iconfelgene så får jeg vist fram Porchebremsene mer... :)

Mine planer utseendemessig er komplett Rs2 ombygging, Med frontfanger bakfanger, sideskjørt lykter grill og speil. Det eneste som blir uorginalt Audi er en bakrutesenker. Ingen vinge.. Har Rs2 Framseter nå, og skal hive på turbo og grenrør fra samme til sommeren..

Foreløpig driver jeg bare å samler deler, og når sommeren kommer så blir det hellakering..

Jeg trenger speil, det er det eneste jeg sliter litt med å skaffe, tips mottas med takk :)

 

MvH Erik

 

Kjøp speilene fra tyskland, det gjorde jeg.... husker ikke prisen men vgar latterlig billig iforhold til Møller pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for all opplysninga.

Jeg lurer på å kjøpe RS4 felger, eller skal jeg sette på noen andre? 5 eika kansje? ka størrelse bør det være? hvor får jeg kjøpt den S2 bakfangeren??

:stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så min ut.. Rett og slett en herlig bil.

Audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp de felga du liker best du :)

Men to tips...

1 Rs4 Passer suverent på B4, godt valg...

 

2 ikke kjøp smalere enn 7,5" helst 8", hjula ser så fordømt smale ut da, pluss at inpresset på 4x108 er slik at framfelgene står så voldsomt langt inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs fanger, skjørt og s2 bakfanger så har du det! spar deg for noe vinge på denne bilen, er svært få som passer og blir pene.

 

Og selvfølgelig en god dose senking og noen fete hjul, 9x16 eller 8,5 og 10x17 blir bra!

 

Bilde av gamlebiln min med Brock 9x16:

 

DEN FANGEREN VIL JEG HA!!! : ja ::D

Hvor får jeg kjøpt den mon tro?? Who knows??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så min ut.. Rett og slett en herlig bil.

 

Ka styling ha du på biln da? å felga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp de felga du liker best du :)

Men to tips...

1 Rs4 Passer suverent på B4, godt valg...

 

2 ikke kjøp smalere enn 7,5" helst 8", hjula ser så fordømt smale ut da, pluss at inpresset på 4x108 er slik at framfelgene står så voldsomt langt inn...

 

Vurderer RS4 sterkt ja... 17" da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangere må du nesten bare være tolmodig og se om dukker opp, skjer slikt av og til.

Ville gått for S2 fangere fremme+bak, Rs fangeren begynner å bli vel oppbrukt etterhvert! Sjelden du faktisk ser en S2 med org fanger nesten og...

 

Et annet must er jo S2 linselysa så har du en NY bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker orginal RS2 front best. Med fanger grill og lykter. Bakrutespoiler og hvite baklys. Tone rutene litt synes jeg også er pent. Slik som på gamle bilen min :P

471967_4_full.jpg

 

471967_7_full.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropp m3 skjørter, dropp RS eller S2 front og ikke engang tenk på vinge er mine råd..

 

Smør deg godt med tålmodighet og prøv å finn en frontfanger fra cab `98 eller nyere, denne fronten er utrolig lekker og med lakkering helt ned blir den "clean" og lekker i mine øyne!

 

I tillegg kan du skifte lykter til S2/RS2 linselykter og RS2 grill, senke den og få på noen fine 18"s hjul f.eks 8x18 AZEV A, de passer veldig godt til bilen syns jeg.. Da får du en lekker bil som mann i gata ikke klarer å sette finger`n på hva som er gjort, med mindre man kjenner godt til audi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fangern fra Audi cab 98 mod. som du snakker om,passer den inn på en 95 mod. B4 uten større problemer? Har lyst på noe som heller få andre har og som blir pent! : rolleyes Anbefales det da og bruke samme bakfanger eller bytte til feks S2 bakfanger? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cabriolet er jo også en B4, bare uten tak, så den passer rett på ja ;) .. Frontpartiet på både cab. coupe og sedan er like med unntak av minimale forskjeller, så fangere fra disse passer.

 

Nøyaktig forskjell på S2 bakfanger og din er jeg ikke sikker på, om det i det hele tatt er noen forskjell.. De som anbefaler deg å bytte kan jo fortelle hva forskjellen er, jeg har iallefall aldri lagt merke til noen stor forskjell som gjør at jeg kan si at du bør bytte den.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare lakkert bilen helt ned, fått tak i en slik front som nevnt over, linselykter, felger+senk og sagt meg fornøyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig med deg der! Tror det kan bli skikkelig pent og litt utenom det vanelige? : rolleyes Det som er med bakfangern er at det har blitt skubbet av lakk på ene hjørnet + at det er en sprekk på toppen av fangern. Denne synes ikke spesiellt,men like greit bytte ut fangern da. Mulig S2 og 80 har like fangere uten og kunne si det helt sikkert. Av det jeg har sett ser de rimelig like ut. Skal uansett lakkere fangerne helt ned,men lurer på om det finnes noen litt mer diskrete sideskjørt?! Ikke vridde og pragende men bare litt clean påbygg på sidene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellakkering, M3 sideskjørt, bakrutesenker, ingen spoiler, RS-fanger fremme + bake + felger + lykter. DA har du ny bil da :P

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1836

 

 

Joda kunna godt tenkt meg det, men money is money and Its somthing I don't have....det blir med tida... såg foresten bilen din i Molde her en dag. Mandag eller noe trur eg... Jævli fin den va ja... mye finere i the real life enn på bilda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig med deg der! Tror det kan bli skikkelig pent og litt utenom det vanelige? : rolleyes Det som er med bakfangern er at det har blitt skubbet av lakk på ene hjørnet + at det er en sprekk på toppen av fangern. Denne synes ikke spesiellt,men like greit bytte ut fangern da. Mulig S2 og 80 har like fangere uten og kunne si det helt sikkert. Av det jeg har sett ser de rimelig like ut. Skal uansett lakkere fangerne helt ned,men lurer på om det finnes noen litt mer diskrete sideskjørt?! Ikke vridde og pragende men bare litt clean påbygg på sidene??

 

Eneste forskjellen på S2 og 80 bakfanger som jeg vet om er at S2 fangeren er uten list og ser dermed mye bedre ut. Tror kanskje at det er brukt forskjellige braketter for å feste fangeren med på S2 og 80, men om det er umulig å få den på uten modifisering vet jeg ikke. Står også noe her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.