Anbefalte innlegg

S2 og 80 bakfanger har akkurat samme fester! 2 skruer på hver side i bagasjerommet.

 

S2 fangeren er dessuten lavere og bredere nede enn vanlige 80 fangeren, ser dette meget tydelig om du har disse side om side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette levner liten tvil om hva jeg kommer til og gjøre med min 80. Da er leting etter S2-bakfanger i full gang! Kjekt om noen tilfeldigvis hadde en liggende til en sterkt trengende person? ;) Skulle muligens da også hatt S2-frontfanger men funderer fortsatt litt på nettopp det... Siden kamei-sideskjørtene bygget litt ut så vil dette gå i stil med s2-fangern som da også er vesentlig bredere enn den vanelige 80-fangern! Dette tror jeg kan bli bra hvis jeg får tak i delene! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde M3 Skjørt på forrige bilen min (Se forside siste Treffpunkt).... Tøffe de, men det krever lave fangere hele veien rundt... På den 80/S2en jeg holder på med nå bruker jeg sideskjørt fra Rs2, orginale... Passer rett i orginalfestene og er skikkelig pene uten at de bygger FOR mye... Jeg bygger foressten om hele bilen min til Rs2 sedan nå, så jeg har både Orginal S2 Front og Bakfanger tilsalgs, disse går for høystbydende.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slik at RS2-skjørtene passer rett på B4 så har jeg funnet det jeg trenger! :D Forresten.. Du har PM!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slik at RS2-skjørtene passer rett på B4 så har jeg funnet det jeg trenger! :D Forresten.. Du har PM!!! ;)

 

Det er vel bare baklytene du ikke kan flytte fra Rs2 til B4 sedan, absolutt alt annet er bolt on....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda kunna godt tenkt meg det, men money is money and Its somthing I don't have....det blir med tida... såg foresten bilen din i Molde her en dag. Mandag eller noe trur eg... Jævli fin den va ja... mye finere i the real life enn på bilda..

 

 

Takktakk! det er pengene det pleier å stå på ja :) Stemmer nok det, var en tur i Molde å shoppet noen deler til kjerra. Btw. IKKE tenk på RS2 bakfanger hvertfall. den passer ikke litt engang! vet ikke hvor godt du fikk sett på bilen min, men en RS2 er mye breiere over ræva enn en vanlig B3\B4. stikker derfor ut på begge sidene.. ikke pent! du må i så fall bredde den bake, da blir det pent.

Du får hvertfall ha lykke til med stylingen, blir sikkert bra til slutt!

(lakking behøver ikke bli så dyrt, betalte 6000 totalt for hele bilen med 2 strøk klarlakk:) greit med kjentfolk i lakk-bransjen, hehe)

 

Men linselykter er et must ===> :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takktakk! det er pengene det pleier å stå på ja :) Stemmer nok det, var en tur i Molde å shoppet noen deler til kjerra. Btw. IKKE tenk på RS2 bakfanger hvertfall. den passer ikke litt engang! vet ikke hvor godt du fikk sett på bilen min, men en RS2 er mye breiere over ræva enn en vanlig B3\B4. stikker derfor ut på begge sidene.. ikke pent! du må i så fall bredde den bake, da blir det pent.

Du får hvertfall ha lykke til med stylingen, blir sikkert bra til slutt!

(lakking behøver ikke bli så dyrt, betalte 6000 totalt for hele bilen med 2 strøk klarlakk:) greit med kjentfolk i lakk-bransjen, hehe)

 

Men linselykter er et must ===> :tilber:

 

Hallo??? Peiling du hører jeg... En Rs2 bakfanger er så bolt on som det går an på B4, men selvfølgelig ikke på typ89 siden den har smalere "rumpe".... Men B4 er B4 uansett om det er Rs2, 80, S2 Etc.... Dette gjelder for sedan og avant. Coupe er annerledes, den er mye rundere bak....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo??? Peiling du hører jeg... En Rs2 bakfanger er så bolt on som det går an på B4, men selvfølgelig ikke på typ89 siden den har smalere "rumpe".... Men B4 er B4 uansett om det er Rs2, 80, S2 Etc.... Dette gjelder for sedan og avant. Coupe er annerledes, den er mye rundere bak....

 

 

ok. du har sikkert rett... trodde B4 bare hadde annen front. Har B3 (typ 89 ja) med RS2 bakfanger, passer hvertfall ikke i det hele tatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på folket synes angående speil på B4n.. Har sett noen bruke Rs2 speil og synes dette blir pent.. Finnes det eventuelt noen bedre alternativer? Går jo ann lakkere de orginal og.. Blir jo ikke så ille det heller da! : rolleyes Hvis man da bruker feks Rs2 speil, må man da ha elektrisk justering av speilene eller kan man ha manuellt også? ( Siden det er det jeg har.. )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på folket synes angående speil på B4n.. Har sett noen bruke m3 speil og synes dette blir pent.. Finnes det eventuelt noen bedre alternativer? Går jo ann lakkere de orginal og.. Blir jo ikke så ille det heller da! : rolleyes Hvis man da bruker feks m3 speil, må man da ha elektrisk justering av speilene eller kan man ha manuellt også? ( Siden det er det jeg har.. )

M3 speil?

Speilene er jo festet nedom ruten : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry! Jeg som roter no grossalt! :D Rs2 speil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du mente Rs2 speil ikke m3, har sett B4 med m3 speil, i utgangspunktet synes jeg ikke om m3 i det hele tatt...på B4 ble det bare grusomt!!

Gå for RS2 speil....

De er kun elektrisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bytte dørsider foran og få tak i motorene til dette.. *jobb* jaja.. Godt og ha planer og noe og tukle med! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.