#1 Skrevet Juli 26, 2011 (endret) Takker alle fremmøte for et vellykket treff i dag. Nevnte for noen at det kunne vært gøyt å treffes på førstkommende lørdag,30.07.2011 (ca)kl 15 Vi kan stå for pølser og tilbehør,men ta med pølsebrød selv(Chicago brød passer best med tanke på pølsene) Har følgende pølser: 1. Ost/bacon/chili 2. Ost/bacon/chili/hvitløk 3. Biffgrill 4. Lammepølse m/hvitløk Ta gjerne med noe annet dere har lyst å grille,og seff det dere vil drikke. Sitter en pris 50,- pr pers for pølsene da disse er spesial laget. Sitter også en grense på 10-12 personer. Skriv dere opp på forumet her evt ring meg på 479 35 479 mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 1. Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 Hadde jeg ikke vert bortreist skulle jeg vert med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 Hadde jeg ikke vert bortreist skulle jeg vert med! kommer garantert andre dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2011 1. Christoffer 2. Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2011 2. Ronny 3.Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2011 kommer garantert andre dager Flott! får gi en lyd når det skjer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2011 4. Jon.. Med ett lite forbehold at eg er tilbake fra ett lite oppdrag 99% sikkert Kan du legge ut en adresse slik at GPSen kan finne dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2011 4. Jon.. Med ett lite forbehold at eg er tilbake fra ett lite oppdrag 99% sikkert Kan du legge ut en adresse slik at GPSen kan finne dere Sender en PM til alle som kommer med adressen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2011 5. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2011 6. Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2011 Ingen andre som vil komme?? Si ifra om dere tar med fruen sånn at vi kan beregne antall pølser. Og om folk skal ha pølser eller ikke. Mvh Thomas Adressen er : Kjebergvegen 76 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2011 Eg tar med meg madammen og kommer i mrg, men vi har ikke sjangs til og være mer enn en times tid da vi skal videre i nytt besøk :-) gleder meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2011 Det går greit vettu Eg tar med meg madammen og kommer i mrg, men vi har ikke sjangs til og være mer enn en times tid da vi skal videre i nytt besøk :-) gleder meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2011 Da har jeg fått bekreftet at vi skal i bursdagsbesøk til min nevø i morgen. Da utgår dessverre grillings for vår del. Nå skal vi faktisk rett i nabolaget så jeg skal love å vinke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2011 Ta dere gjerne en tur nedom etterpå hvis dere har sjans.. Da har jeg fått bekreftet at vi skal i bursdagsbesøk til min nevø i morgen. Da utgår dessverre grillings for vår del. Nå skal vi faktisk rett i nabolaget så jeg skal love å vinke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2011 Kommer ikke før 4 ca, må gjøre ferdig badet så det blir klart for mureren.Myhre sitter på med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2011 går greit det,masse pølser til dere.. Kommer ikke før 4 ca, må gjøre ferdig badet så det blir klart for mureren.Myhre sitter på med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 30, 2011 Sinnsykt gode pølser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 30, 2011 Sinnsykt gode pølser Enig! Selvom jeg ble noooe forsinket! Kjempe bra tilltak!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 31, 2011 Ja fantastisk gode pølser :-) ble ikke mye krabbe på oss senere på dagen hehe.. Kjempebra tiltak ja :-) kjekt og hilse på dere alle :-) synd vi ikke kunne være lenger så vi fikk truffet alle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 31, 2011 Bra tiltak! Jeg er er på ferie fram til midten av august:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 31, 2011 Får ta en grillings hos deg da Bra tiltak! Jeg er er på ferie fram til midten av august:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 1, 2011 Hehe, ja jeg har stor grill:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...