#1 Skrevet Juli 26, 2011 (endret) På vei hjem nå så begynte det å klakke noe helt sjukt når jeg svinger til venstre. Har tatt av hjulet og det er knuta som er gåen da det er noe helt sinnsykt med slark og når jeg holder fast aksel og vrir på knuta så hører jeg det klakker og knuta detter fra hverandre. Tenkte å kjøpe en på Biltema :onår jeg først er der i morgen og har noen her prøvd disse på en Passat 1,8T med tanke på kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 Prøv søkefunksjonen neste gang http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217382&highlight=drivknute+biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 Jaggu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg kjører med biltema knute på høyre forhjul. Kjørt 10k til nå uten ulyd, så fornøyd så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2011 Biltemaknuter funker helt fett. Har bytta og har ikke ramla fra hverandre ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2011 Funker fint her også, men har bare noen få km på den så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2011 var litt skeptisk, men de så veldig ok ut, har kjørt et godt stykke med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...