#1 Skrevet Mars 26, 2005 Er det noen der ute som har forslag til hva jeg bør gjøre for å senke bilen min? Den er fra mai 03, så det er vel ikke nødvendig å bytte demperne vil jeg tro. Bør jeg gå for 50/50 eller 40/60 fjærer? Noen spesielle merker jeg bør velge? Kom gjerne med tips til forhandlere i oslo området som kan ha dette på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2005 hva med justerbart da??? mulig jeg kan skaffe dette til deg for en grei penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2005 Justerbart kan vere et alternativ, men har egentlig planer om luftsenking etter hvert, så da spørst det om det er noen vits å kjøpe justerbart nå? Kommer helt an på hvilken pris du kan skaffe det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2005 mulig jeg kna skaffe deg luft fjæring også, men får ingen priser før etter påsken des. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2005 Okei.. flott det. Send meg en pm eller post her når du har fått priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 Noen som vet noe mer om luftfjæring til A3 8P? Jeg er i tilfelle interessert i en PM. Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2005 Er det noen der ute som har forslag til hva jeg bør gjøre for å senke bilen min? Den er fra mai 03, så det er vel ikke nødvendig å bytte demperne vil jeg tro. Bør jeg gå for 50/50 eller 40/60 fjærer? Noen spesielle merker jeg bør velge? Kom gjerne med tips til forhandlere i oslo området som kan ha dette på lager. Hva med å kjøpe de originale senkefjærene som du får hos din merkeforhandler? Det er ingen formue for dem. Jeg tror de senker 50 (eller muligens 40). Det blir veldig fint på bilen din (det er en her på jobben som har det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2005 Hva med å kjøpe de originale senkefjærene som du får hos din merkeforhandler? Det er ingen formue for dem.Jeg tror de senker 50 (eller muligens 40). Det blir veldig fint på bilen din (det er en her på jobben som har det) Er disse mye stivere enn de jeg har fra før? Har litt problemer med subbing skjønner du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2005 Er disse mye stivere enn de jeg har fra før? Har litt problemer med subbing skjønner du.. De er litt stivere ja, men du vil nok fortsatt ha problemer med subbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2005 Noen som har peil på hva de original senkefjærene koster hos Møller? Bør det senkes like mye framme og bak? Petter; du sier at du har problemer med subbing, hva er grunnen til det? Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2005 det er ikke snakk om orginale senkefjærer, men møller selger eibach fjærer som du også får kjøpt på hvilken som helst velassortert stylingsjappe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2005 Petter; du sier at du har problemer med subbing, hva er grunnen til det? Etter en liten sjekk har jeg funnet ut at jeg har fått feil innpress på felgene jeg bestilte, derfor subber det. Har 8*19 et35 nå. Standard er et50 på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2005 Etter en liten sjekk har jeg funnet ut at jeg har fått feil innpress på felgene jeg bestilte, derfor subber det. Har 8*19 et35 nå. Standard er et50 på disse bilene. Det var det jeg hadde mistanke om, at innpresset var feil. Jeg har 8X18 på min, med ET45, og det går helt fint (jeg får den til å subbe hvis jeg går inn for det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2005 Jepp. litt kipt egentlig. Er ikke så lett å få solgt disse felgene. Lurer på om jeg skal valse hjulbuene slik at de passer og at jeg får senket den etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2006 Tar opp denne igjen jeg. Vurderer å senke min bil, først og fremst med å kjøpe nye fjærer, men vurderer også komplett sett med nye dempere og fjærer/justerbart. Såg bak på bilen da jeg skiftet til sommerdekk her om dagen at fjærene på bilen stod en plass og demperen en annen, det var ikke en enhet som foran. Så hvis jeg vil kjøpe justerbart hvordan blir det da?? Blir de originale fjærene fjernet helt da? Som dere skjønner har jeg lite peiling på bil........pytt pytt.....Og hvor mye kan man senke på originale dempere?? Hvis dere som har senket deres A3 8p kunne ha lagt inn bilde og skrevet hvordan senket den er, så hadde jeg blitt veldig glad!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2006 med H&R justerbart ca 60mm tror jeg.. Og 8x19" ET45 (må dreies av litt.. Subber i hjulbuer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2006 Originalt sportsunderstell + Cobra 20/30 Senkefjærer, 8x19" ET35. Flere bilder og mer info her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...