#1 Skrevet Mars 26, 2005 Heisann! På golfen min får jeg en stygg klonkelyd når jeg svinger. På toppen av den ene støtdemperen forran (i motor rommet) er det et glippe på ca.2-3cm. Hva er galt? tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2005 Defekt tårnlager.... Kjøp Bonrath hvis du skal ha noe som holder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2005 Defekt tårnlager.... Kjøp Bonrath hvis du skal ha noe som holder... Ok. Takker,men hva er et tårnlager? Og hvor får man kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2005 Er det samme som FJÆRBEINLAGER? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2005 Er det samme som FJÆRBEINLAGER? Ja... Hender at de ryker, hører du noen knepp, eller dunk! når du svinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2005 sjekk fjæren og du, kan vere at den er knekt og at der kanskje ligger en liten ring nederst i fjærskåla...just what happend to me..da får du en skikkelig KLONK og en smell når du legger over og svinger ja. bare et lite tips jekk den opp og se på fjæra når fjæra strekker seg...vanskelig å se uten kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2005 Ja... Hender at de ryker, hører du noen knepp, eller dunk! når du svinger? Er vel mere som en klonk tenker jeg. Jekka opp bilen i dag. Måtte jekke noe så sinnsykt før dekket ble løftet opp fra bakken for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2005 Defekt tårnlager.... Kjøp Bonrath hvis du skal ha noe som holder... Mine Bonrath holdt såvidt i 20 000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...