#1 Skrevet Juli 27, 2011 Har en tuningbox som skal monteres, men finner ikke kontakten med det første. Noen som har skjematisk fremstilling på dette eller en enkel forklaring. motoren er BRD 170 tdi Pumpe dyse. Skal også gjøre det samme med en Peugeot Partner 1.6 hdi 90 HK. Motorkode 9HX. Forslag / Hjelp tas i mot med stor takk!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2011 Det finnes ikke noen fuel rail på PD motor. Og hvorfor montere powerbox, istedenfor og bruke pengen på skikkelig tuning istedenfor. Finnes jo bøttevis med alternativer som er bedre enn powerbox. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2011 Evt BSR. De leverer trygg Tuning til denne. Etter hva som skrives å div forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2011 Powerboksen har jeg, da kan jeg bruke den, he he. Hvor sitter kontakten til powerboksen? Det er det jeg spør om, ikke om hva annet jeg skal kjøpe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2017 sitter en rund plugg bak på toppen, den er til dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...