#1 Skrevet Juli 27, 2011 Noen som vet hvem som er billigst på LM replica her i Norge? Eventuelt utlandet om det er mye å spare. Er på utkikk etter 18x9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2011 Husk at de såkalte replika felgene som blir solgt i Norge ikke er 100% kopier av BBS LM. Skal du ha helt like felger må du bestille fra utlandet, feks England. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2011 Noen som vet hvem som er billigst på LM replica her i Norge? Eventuelt utlandet om det er mye å spare. Er på utkikk etter 18x9 Vær også obs på at det er forskjell på kvalitet på Replica felger som er produsert i Kina og f.eks Italia. Replica LM felger i Norge ligger på 11990,- inkl. budsjettdekk i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2011 Betalte 10900,- for 8x18 m/ dekk hos Dekkskift.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2011 Disse ser ganske ekte ut, men er reps.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2011 Er de fra england de der eller? Forslag til sider i UK som har da? Kan prøve å søke litt på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2011 Jeg har et par svarte 8x17 med rød kant til salgs med raceslicks vis du vil ha ? kjøpt hos Dekkskift i fjor. 4500 nok før alt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2011 Noen som vet om det går ann å frese disse replica felgene fra ET35 til ET45 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2011 Handler du disse på Ebay fra usa på egenhånd kan du slippe unna ganske rimelig. Kom vel på ca 6300kr inkl frakt for 9x18;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2011 Det hørtes ut som en passende pris! Husker du hvem som var selgeren kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2011 Noen som vet om det går ann å frese disse replica felgene fra ET35 til ET45 ? da er det nok billigere å kjøpe ett par i ET45... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2011 fullt mulig å få 9,5x19 et35 med budsjett dekk for 7550,- pluss frakt hvis man bare leter litt rundt på nettet:) fra norge;) dog bare i svart med rød kant:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 28, 2011 da er det nok billigere å kjøpe ett par i ET45... Jeg har ikke klart å finne 20" i ET 45, kun ET 35. Hvis noen vet hvor 20" selges med ET45 så bring it on please 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har kun funnet til 2000 pr felg uten dekk jeg. Og det ser ut til å være prisene på flere plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 1, 2011 extreme wheels på ebay;) http://stores.ebay.co.uk/wheels-from-extreme Der kjøpte jeg et sett 19x8,5 ET35 & 19x9,5 ET35 til 5500 inkl frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2014 Gammel tråd, men noen som vet kvaliteten på hjulene fra "wheels from extreme"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...