#1 Skrevet Juli 27, 2011 Det renner noe vann ved luftdysa som sitter i nedkant av midtkonsollen på pasasjersiden... Jeg tipper dette er konsens fra AC som jeg nettopp har fått i gang, men hvor er dreneringsslangen til dette? Og hvordan pleier dere og åpne disse slangene? trykkluft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2011 Dreneringsslangen sitter nederst i bakkant omtrent der hvor luftdysene til gulvet på passasjersiden kommer ut. Er den tett så plukk ut og rens. Litt trangt å komme til, men det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2011 (endret) Må jeg ut med midtkonsollen for og komme til den? Edit: Jeg tok ut hanskerommet så jeg kom til så var det ikke noe problem Det var ikke noe som var tett, men slangen satt løst så jeg satte på en strips og etter det lekker det ikke en dråpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...