#1 Skrevet Juli 27, 2011 Heisann skal ha min Audi Coupe quattro 2,3l 20v 1989mod inn på eu-kontroll nå. har klart å måle rundt 1200 ohm på 3 av abs-sensorene, og 900ohm på den siste. lurer nå på hvordan jeg får den ut så jeg får skifta den.... ? får den ikke ut med noe som helst i og med at den ikke har noe skruer eller muttere ;s prøvde å dra den ut med ei tang menn sitter fast, noe spesielt eller sitter de bare som pokker? Håndbrekket må også strammes og lurer dermed på om det finnes en annen måte å stramme det på enn under bilen rett over akslinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2011 Sitter jævlig godt fast, må ofte hakke dei ut i biter omtrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2011 Generelt skal brekket stramme seg selv, men ellers er det kun på det utilgjengelige stedet oppunder akslingen.. Tar du ut sikringen til ABS'en lyser den ikke, og er ikke kontrolløren veldig ivrig, ser han ikke etter om den tennes ved oppstart heller. Så har du litt mer tid liksom, selv om det utvilsomt er fordel med fungerende ABS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2011 Abs'en er ikkje særlig god på disse bilene synes eg, bremser mykje meir effektivt utan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2011 Generelt skal brekket stramme seg selv, men ellers er det kun på det utilgjengelige stedet oppunder akslingen..Tar du ut sikringen til ABS'en lyser den ikke, og er ikke kontrolløren veldig ivrig, ser han ikke etter om den tennes ved oppstart heller. Så har du litt mer tid liksom, selv om det utvilsomt er fordel med fungerende ABS.. Bare å ta ut lyspæra til ABS'en i instrumentet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2011 har skiftet den ødelagte sensoren til ABS'en men lampa lyser enda.. hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...