#26 Skrevet Desember 10, 2011 OPP Panser Interiør ufo caliptere dørheiser med rute bakdører orginale kammer orginale eksosventiler i god stand, polerte div releer div plastdeksler bud ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 10, 2011 Har ikke deksel til fuelrailen på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 26, 2012 Bumpibump! har vært inaktiv lenge pga huskjøp og oppussing har masse igjen, ink Sort stoff interiør til sedan, meget pent.. Ting går på salg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 26, 2012 (endret) Har du denne? Delenr 893 422886 Er i forbindelse med servosystemet, er lokalisert fremfor radiator, koplet mellom tanken og pumpa. ...hvis den finnes på denne modellen da, litt usikker der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 26, 2012 Hvis det er kjølinga til servosystemet så har jeg ikke den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 27, 2012 Jeg trenger dobbelrelé til takluke og vindusheiser. Den som sitter i bilen min har delenr: 443 959 257 Din har en ekstra "C" på slutten ser jeg. Vil det passe tro? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 27, 2012 hvilke releer har du igjen? trenger alt for å få motor til å gå bensinpumpe rele og div. Gir du en god pris til gamleeier av bil? Hehe Mvh Michal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 27, 2012 Har alle releen igjen, hva trenger du? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 27, 2012 Hvor mye skal du ha for alle releene? Hadde vell vært greit å hatt den alle sammen for har satt aan motor i en typ85 80q så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 4, 2012 (endret) Har du den boosteren som står mellom bremsepedal og hovedbremsesylinder? Med en brun kontakt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...