#1 Skrevet Juli 27, 2011 Lurer på følgende, ka lim er den som er best til å lime plast deler, alla add on lipper. er jo mange lim typer som er bra, men bør jo nesten ikkje ha så lang tørketid!!! noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2011 Bruker som regel hurtigherdende polyurethanlim på kanter der du helst ikke vil ha glipper som heftlim, i tillegg så bruker jeg sikaflex, tec7 eller rutelim andre steder for å få styrke og litt fleksibilitet. Om du skjønner hva jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2011 sjønne ka du meiner morro å høre ka folk bruker tec7 sitter jo som nøkken, men har litt lang tørke tid syns eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2011 sjønne ka du meiner morro å høre ka folk bruker tec7 sitter jo som nøkken, men har litt lang tørke tid syns eg! det er derfor en bruker et hurtigtørkende lim som heftlim slik at delen sitter der den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...