#1 Skrevet Juli 27, 2011 Noen som veit om følgende: Om komplett 16v KR topp passer rett på 9A 2.0l blokk? Er en jeg kjenner som lurer:-) Hilsen, Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2011 Ja, de er 99.999% identiske, hørt at noen påstår at det er forskjeller på innsug-eksos kanalene. Men det utgjør ikke noe. Bare å smelle over, men hvorfor bytte? Vis 9A toppen er i orden så er det bare å flytte kammer.... KR kammer på 9A motor = god effekt økning! (og helt annen karrakteristikk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2011 Tusen takk! Da melder jeg det tilbake til han som lurte på dette! :-) Flott!! Er ikke sikker på hvorfor bytte. Jeg tror det er pga mangelvare på en 9A topp som er i god stand. Var slik jeg skjønte det iallefall. Skal bringe den beksjeden videre, også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...