Hvordan gå gjennom bremser for å få vekk piping?

Anbefalte innlegg

Heisann!:)

Trenger noen tips til og få vekk pipingen i bremsa frame... det piper konstant!!

Gjik over og smurte opp for ikkje så lenge sia, men tydligvis ikjke godt nok.. holdt i et par uker!

Men Noen tips til va eg burde gå over, og vor eg burde smøre opp med kobberfett?

Har bremsesyldinger passta liganes og.. er dette bedre en kobberpasta på bevegelige deler som bremseklosse kanten? :)

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka du at stempel og glidere gikk fint når du sjekka sist? Er ofte dette er grunnen til at det piper og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemple har eg aldri sjekket.. men gjik veldig fint inn når eg skifta bremseklosser!:) (samtidi som eg gjik over de sist gang) smurde opp glidere på nytt at og da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt at man kan legge gummiputer bakom bremseklossen slik at pipingen forsvinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørdes ikkje akuratt ut som det lureste.. :P hehe, men kan det hjelpe på og smøre opp hele baksiden på bremseklosene? (den siden inn mot stemple)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å linke til den tråden. Søk neste gang;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.