#1 Skrevet Juli 28, 2011 Har div. PLX målere liggende som jeg ikke skal bruke lenger.. 2 stk Display - DM-100 2 stk Hoved Moduler 1stk Wideband air/fuel sensor modul 1stk Turbo trykk sensor modul 1stk Eksos temp sensor modul 1stk Lambda sensor Meget lite brukt! Kom med Bud http://www.plxdevices.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2011 opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2011 pris du har tenkt deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 pris du har tenkt deg? Glømt av denne, bare å komme med bud! Trenger ikke dette lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2012 Bump! Bare å komme med et bud da dette ikke blir brukt. Muligens jeg ga vekk Lambda å måler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2012 Meget mulig intressert. Du får pm når jeg har fått sjekket Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2012 500,- Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2012 650kr Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2012 750,- Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2012 Slapp av gutter! Må sjekke hva jeg har liggende enda Synes jeg husket å gi fra meg noe av dette.. skal undersøke i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...