forskjell på spindelene på golf mk2 gti og mk3 gti?

Anbefalte innlegg

trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler.

 

all hjelp er hjertelig velkomen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler.

 

all hjelp er hjertelig velkomen:)

 

Borr og drill! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler.

 

all hjelp er hjertelig velkomen:)

 

trenger hvel abs kransen også som sitter fast på skiva/tromlen slik at abs`n skal funke kan muligens bare skifte til skiver fra golf med abs orginalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger hvel abs kransen også som sitter fast på skiva/tromlen slik at abs`n skal funke kan muligens bare skifte til skiver fra golf med abs orginalt

kransen er jo bare å ta av, gjorde det på 2 sek.. men har fått tak i spindler så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.