#1 Skrevet Mars 26, 2005 trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler. all hjelp er hjertelig velkomen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2005 trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler. all hjelp er hjertelig velkomen:) Borr og drill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2005 trenger hjelp til å finne ut forskjellen, står her med mk2 gti bakstilling men har ikke hull til abs føleren, så da lurte jeg på om det bare er å kjøpe mk3 gti spindel for å få satt på abs føleren siden jeg regner med att mk3 gti har hull til abs føler. all hjelp er hjertelig velkomen:) trenger hvel abs kransen også som sitter fast på skiva/tromlen slik at abs`n skal funke kan muligens bare skifte til skiver fra golf med abs orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2005 trenger hvel abs kransen også som sitter fast på skiva/tromlen slik at abs`n skal funke kan muligens bare skifte til skiver fra golf med abs orginalt kransen er jo bare å ta av, gjorde det på 2 sek.. men har fått tak i spindler så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...