#1 Skrevet Juli 28, 2011 Prøver meg igjen om noen har noen tips til hva som feiler den bedritne bruksbilen min.. Når jeg gir på så kutter den på ALLE sylindre og speedometernål og turteller detter rett ned i 0 posisjon. Det kommer mange skikkelige rykk etter hverandre og tilslutt går den i nødmodus.. Bilen har 034 HO coiler og ledningsnett, men jeg tror det kan være spenningen til hjernen som blir borte når det kutter (iogmed at begge instrumentene også kutter) Noen som veit om tenningslåsen gir signal til et rele som gir hjernen strøm?? vil prøve og legge en direkte+ til hjernen men veit ikke hvem pin i kontakten som er +, noen som veit?? setter pris på om noen har vært borti samme problem og deler tips/løsningen med meg, for jeg Klikker snart... Arnfinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2011 Samme jeg hadde etter jeg Bytta coiler på Rs2n, sette i krb sine . Funket meget dårlig. Kutta hele tiden ved belast av motor. Sette i org case closed . Går som ei klokke nå. Trur det Er noe med motronic og dwell i nye coiler som ikke henger med. Prøv. Garantert det som er feilen. Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2011 Du Har komplett ledningsnett oversikt vis du google aby pin out. S2central.net el noe er nett adresse. Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2011 Men det er jo flere som kjører med high output coilkitet fra 034 som det virker for... Mistet du speedometer og turtellersignal i instrumentet du også?? Har prøvd flere hjerner og, akkurat samme dritten... Tror jeg skal prøve meg på konstant + og jord til hjernen så ser jeg ihvertfall om det er noe elektrisk kødd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2011 Bilen min oppførte sig lignende ak som noen skrudde av en bryter , helt livsfarlig og kjøre med . Vis du skulle klemme til å kjøre om noen så holdt du på og flyge gjennom vindue. ! Jeg har selv kjørt med 034 coiler , funket svært godt på min gamle motor. nå kjører jeg org etter å ha prøvet KRB sine 1.8t kopi coiler. Funket ikke på min org motor dog . Mange sliter med 034 sine high output coiler med, spiser dem opp før du rekker og starte bilen jo ? noen funker som klokker? før morro skyld prøv orginal tennbrygga di og se om feilen er fremdeles er der. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2011 ja, kan det, men tror jeg kan ha kastet de originale tenningsmodulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...